פרסום ממומן בגוגל מניב תוצאות שקשה לעכל. אנשים לא מבינים את זה עד שהם לא מתנסים, אבל מתנסים בצורה מקצועית. אל תצפו לזרוק כמה מילים לתוך המודעה ולשלוח אותה למרחב הדיגיטלי בתקווה שזה יעבוד. בשביל שהפרסום הממומן שלכם בגוגל יצליח כפי שהוא באמת יכול – אתם צריכים ללמוד איך לעשות את זה נכון, או, כמובן, לתת לאנשי מקצוע לעשות בשבילכם את העבודה.
תבינו – כולם מחפשים בגוגל, כל הזמן, בכל מקום. אם אתם יודעים איך לפצח את הקוד של מילות החיפוש בצורה הנבונה והחכמה ביותר, אתם יכולים להתגנב למקום הראשון בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, ולראות זרם של לקוחות באופן מיידי, מהיום למחר.
אז איך עושים פרסום ממומן בגוגל?
כמו כל דבר בחיים – גם את הפרסום הממומן בגוגל אפשר לחלק לכמה שלבים וכמה חלקים:
- מחקר מילות מפתח – אתם חייבים להכיר ולדעת כמה שיותר מילים ומשפטים שהלקוחות שלכם יחפשו בגוגל בכדי למצוא אתכם, מילים שהם כרגע משתמשים כדי למצוא את המתחרים שלכם.
- מחקר שוק ומתחרים – אתם חייבים לדעת בדיוק מה עושים המתחרים שלכם, איך נראות המודעות שלהם, וכמה מהשוק הם נוגסים עם המודעות הללו, כדי שתוכלו לעשות את העבודה טוב כמוהן, אם לא טוב יותר מהם.
- בניית המודעה – חמושים בידע שרכשתם במחקר עמוק וניתוח השוק אתם מוכנים לבנות את המודעות המושלמות, בכדי להתחיל את הקמפיין הממומן שלכם בגוגל.
שלב ב' בפרסום ממומן בגוגל – מסקנות וחידוד
לא סיימתם, ואפילו אם אתם רואים זרם כביר של לקוחות מגיע לפתח הדלת, או לפתח האתר שלכם, הרי שהגיע הזמן לייעל ולשדרג. השלב הבא בכל קמפיין פרסום ממומן בגוגל (ובכלל), הוא להבין איזה מהמודעות עובדת הכי טוב, ולחדד אותה.
צרו עוד מודעות דומות מאוד לטובה ביותר, ותתחילו לזהות את הניואנסים והדברים הקטנים שיוצרים את התנועה החזקה ביותר לאתר או לעסק. לאחר מכן תדעו בדיוק מה אתם צריכים לעשות ואיך בכדי להביא את כמות הלקוחות הגדולה ביותר במינימום הוצאות בפרסום ממומן בגוגל.