מהו רולאפ?
רולאפ הוא מתקן מגולגל הנפתח לכדי שלט, שבדרך כלל משמש עסקים וחברות לפרסום. רולאפ הוא מוצר פשוט וקל לנשיאה שניתן להעביר ממקום למקום בקלות, כמו גם לפרוס או לגלגל אותו בחזרה במידת הצורך. ניתן לעצוב היום רולאפים שיתאימו לצבעי המותג ויעבירו את המסר בפרסומי המדויק שאתם תבחרו בתור בעלי העסק.
איך הוא משרת את המאמץ השיווקי?
חלק חשוב בשיווק של כל עסק או חברה, בכל סיטואציה – בין אם ביריד מכירות, בכניסה לחנות או בהשקת מותג חדש, הוא היכולת לבלוט מעל המתחרים. כיום, אנחנו בני האדם נחשפים לעשרות אלפי מסרים ביום, כאשר אחוז מכובד מהם הם מסרים שיווקיים המנסים לשכנע אותו לרכוש דבר מה, להצטרף לקבוצה, להשאיר פרטים וכדומה. מרבית המסרים האלו אינם מגיעים כלל לחלק המודע במחשבה שלנו ורק הבולטים ביותר מביניהם מצליחים להעסיק אותנו ליותר ממאית שנייה. אלו הם המסרים שהסיכוי שלהם לגרום לנו לבצע פעולה הם הגבוהים ביותר, ואלו תמיד יהיו המסרים המיוחדים, השונים והבולטים יותר. רולאפ הוא למעשה תצורת פרסום בולטת יותר משלט רגיל, והוא מאפשר צבעוניות והעברת מסרים בצורה קלילה ופשוטה.
דוגמת המסעדה – רולאפ כמגנט לקוחות
דמיינו לעצמכם הליכה בשדרת מסעדות כאשר אתם תרים אחר ארוחת צוהריים משביעה וטעימה. אפשרות אחת תהיה לעבור עסק עסק, לבקש את התפריט ולהתיישב במקום שבו התפרט נראה המזמין ביותר. אבל אפשרות אחרת, המקלה מאוד על המוח האנושי וכך מעודדת מכירות, היא הצבת רולאפ עם תפריט מיוחד, מנות ספיישל, מבצעי האפי הוואר, או כל פרט שיווקי אחר שיבלוט כלפי עוברי האורח.
דוגמת חנות האופנה – רולאפ מעלה מכירות
חנויות אופנה שרוצות למשוך אליהן לקוחות או להגדיל את סל הקניות שלהם, ינצלו את התקרבותם של עוברי האורח לחנות ויידעו אותם באמצעות רולאפ אינפורמטיבי ומעוצב שחל מבצע שווה במיוחד בחנות עצמה. כך ייכנסו יותר לקוחות לחנות, והרכישות יסתכמו לכדי סכומים גבוהים יותר. חנויות ללא רולאפ או אמצעי שיווק אחרים למעשה מכריחות את הקונה להיכנס פנימה כדי לגלות את המבצעים, ואף אחד לא אוהב להתאמץ בשביל לבזבז כסף.